Без значение дали имате технически въпроси, искате да се убедите в качествата на дадена машина в действие, имате нужда от техник на място в производството Ви, обучение, техническа документация или да поръчате инструмент, ние сме тук за ВАС!

Предлагаме на нашите клиенти широка гама от услуги, която непрекъснато се увеличава и всичко е съобразено с нуждите им.

(гаранционен и извън гаранционен сервиз, оригинални резервни части, съвети и доставка на инструменти)

За да предложим по-високо ниво на обслужване, моля регистрирайте вашата машина Амада:  РЕГИСТРАЦИЯ

За връзка с техническият ни състав :

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

mob: +359 893 545830

 

Всички машини на Амада от последно поколение разполагат и с удобната функция : Teleservice

Нужно е само да инсталирате приложението на вашият компютър (моля кликнете върху банера) и ще имате пряка връзка с техническият състав на Амада-Германия.

Запитване за online помощ може да направите и на:

Software service

phone: +49 2104 2126-200

mail:  Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

На разположение е и AMADA SCHOOL разположено в базата на Амада в Германия на адрес:

AMADA GmbH

AMADA School
Amada Allee 1

42781 Haan
Germany
Phone: +49 2104 2126-441
Fax: +49 2104 2126-490
Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
http://www.amada.de

В училището на Амада, може да научите всичко за машината с която разполагате или сте поръчали. Можем да Ви осигурим: 

  • Индивидуален или групов курс на обучение
  • Обучение за работа със софтуерните приложения
  • Курсове за начинаещи и напреднали оператори
  • В удобно за вас време
  • Специални обучения за подбор на инструменти

От нашите компетентни треньори ще получите задълбочени познания в приятна атмосфера. Училището разполага с модерни стаи за обучение и повече от 600кв.м. база с машини, което гарантира идеална комбинация от теория и практика.

 


Иновативно обслужване за диагностика от разстояние посредством VPN технология

Услугата на Амада за обслужване от разстояниепредставлява независеща от локацията технология за диагностика от разстояние чрез VPN връзка между машините на Амада и обслужващият център на Амада в Хан.

След като се установи контакт от оператора на машината, услугата за диагностика от разстояние му помага с проверка на грешките и осигурява оптимална поддръжка с цел обезпечи максималната производителност на машината.

Стартиране на услугите от разстояние

Връзката с обслужващия център на Амада се реализира посредством ключ за всяка машина на Амада. Вие избирате подходящия момент, тъй като достъпът до тази услуга се осъществява в реално време. Вие се свързвате с персонален сервизен експерт от Амада веднага след активиране на връзката.

 

Мрежата за поддръжка на Амада

 

След като се установи връзка, сервизният експерт на Амада може да види всички релевантни данни от Вашата машина на собствен дисплей. Без да е необходимо той да присъства на място, той може бързо и лесно да установи проблема заедно с оператора на машината. Едновременно с диагностиката от разстояние се уточняват необходимите резервни части за подмяна, проверяват се наличностите, сроковете за доставка и всички други необходими процедури за отстраняване на проблема.

 Коригиране на неизправности;

Системна диагностика;

Настройка на параметри;

Инсталиране на софтуерни ъпдейти и настройки.

 

Дистанционното обслужване на АМАДА значително увеличава възможността за достъп до вашето оборудване. Услугите могат да бъдат периодичнп извършвани в рамките на няколко минути, което намалява ненужно дългото време за диагностика на място.

 

VPN технология

VPN технологията (виртуална прототипна мрежа) е межждународен стандарт за комуникация със защита от външна намеса и манипулации. Информационният поток се осъществява с помощта на VPN, което осигурява защитена връзка през цялото време.

 

Ползите от услугите с отдалечен достъп

  • Лесни за реализиране;
  • Контрол на достъпа до отдалечената диагностика;
  • Не е необходима сложна IT структура;
  • Защитен VPN канал;
  • Подобрен достъп до оборудването;
  • По-ниски разходи за поддръжка и сервиз;
  • Минимално време, през което машината не е оперативна;
  • Лесна IT интеграция;
  • Бърза диагностика на проблемите;
  • Отдалечена поддръжка и оптимизация, включваща ъпдейт на софтуера;
  • Оптимизация на параметрите на машините и програмата;
  • Независимост от индивидуалната мрежова структура;
  • Възможност за ъпгрейд по всяко време.

Използваме бисквитки, за да подобрим работата Ви с нашия сайт. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия.